سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا با لمینت متحرک دندان میشه غذا خورد

اسپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک 2020

 

سپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک 1399

اسپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک 2020

 

اسپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک ( 1 )مدل جدید سپری تاتو موقت سایز بزرگ ( 1 )سوزن تتو سر کج مخصوص هاشور ( 1 )قلم هاشور دستی سایز بزرگ ( 1 )دستگاه تاتو خالکوبی هاشور ابرو

 

 

اسپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک 2020

NEWLAKSIL Easy Tattoo For men
اسپری مشکی
تتو موقت با ماندگاری 2 تا 3 روز
دارای 20 برگ شابلون تاتو موقت بدن برچسبی
قابل استفاده به عنوان طرح اولیه تاتو دائم
حجم محصول: 120 میل
کشور سازنده: ایران

 

اسپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک سیل - NEWLAKSIL Easy Tattoo For men

داشتن تاتو موقت روی پوست لذت بخش است، شما هم روی پوست خود طراحی کرده اید هم از نگرانی تاتو دائم به دور بوده اید. اسپری ایزی تاتو نیولاک سیل با استفاده ی آسان و داشتن 20 شابلون طراحی، به راحتی برای همه قابل استفاده است تا از طرح های زیبای آن که مختص آقایان است لذت ببرید. نحوه استفاده ی این محصول به طور کامل روی بسته بندی آن توضیح داده شده است.

نحوه استفاده اسپری تاتو موقت مردانه ایزی تاتو نیولاک سیل:

ابتدا اسپری را روی پوست تمیز بزنید، در همان حالت که پوست به وسیله ی اسپری مرطوب است طرح شابلون را از سمت تیره ی آن روی پوست قرار می دهید و 15 تا 20 ثانیه فشار می دهید. در نهایت طرح روی کاغذ بر روی پوست شما منتقل می شود. اگر محل مورد کمتر شستشو شود طرح 3 تا 4 روز روی پوست شما خواهد ماند.

 

 

خرید اسپری محلول الکل پاش دستی مچی دستبندی بندی همه کاره 2020  اسپری ضدعفونی کننده سلامت همراه کوچک را به مچ دست , کمربندتان , بند کیفتان و یا فرمان یا دنده ی خودرویتان ببندید تا همیشه از داشتن ضدعفونی دست خیالتان راحت باشد.

 

خرید اسپری محلول الکل پاش دستی مچی دستبندی بندی همه کاره 2020



این اسپری مچی اسپری الکل مچی  همراه کوچک و جادار بوده و بصورت بسیار کارآمد همیشه همراه شماست. اسپری ضدعفونی کننده سلامت با داشتن بند کمربندی کوچک دورش میتواند به هر جایی از جمله مچ دست , بند کمربند , بند کیف , فرمان ماشین و هرجای دم دستی دیگر بسته شده و همیشه در دسترس شما قرار بگیرد.تنها با پر کردن این ظرف کوچک با الکل یا مایع ضد عفونی کننده با یک حرکت بسیار راحت و دم دست دستانتان را ضدعفونی کنید.


دوستانی که نیاز به اسپری تاتو موقت دارند میتوانند با مراجعه بای انی فروشگاه اسپری تاتو موقت را خریداری نمایند و درب منزل خود تحویل بگیرید شما میتواندی هم سفراش نقدر انجام دهید هم درب منزل امیدوارم محصولات فروشگاه ما مورد قبول شما قرار گیرد و دوباره هم شما را ببنیم


خرید اسپری محلول الکل پاش دستی مچی دستبندی بندی همه کاره 2020



اسپری محلول پاش مچی ، محصولی نوین و کاربردی که مورد نیاز هر فرد در جوامع امروزی می باشد . این اسپری دارای محفظه ای با ظرفیت 35 میلی لیتر است که از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت تولید شده .



خروجی محفظه از نوع اسپری فشاری با درپوش محافظ بوده که به سادگی امکان استفاده از محلول داخل محفظه را برای کاربر فراهم می کند . بدنه محفظه نیز به گونه ای طراحی شده است که دو طرف بند مخزن ضد عفونی کننده دکاموند از میان آن عبور کرده و توسط یک گیره کمربندی به یکدیگر متصل می شوند . این خصوصیت با وجود وزن و حجم کم کالا ، امکان اتصال اسپری ضد عفونی همراه به کمربند ، مچ دست ، دستگیره کیف ، فرمان اتومبیل و یا هر جای دیگری که نیاز است را فراهم می آورد ، بنابراین به سادگی همواره مخزن حاوی محلول برای ضد عفونی کردن دست ها را می توان به همراه داشت .



 اسپری الکل دکاموند همواره قابلیت شارژ توسط محلول های ضد عفونی کننده را دارد تا بتوانید با استفاده از آن خود را در برابر آلودگی های محیطی ناشی از تماس دست با سطوح مختلف حفظ کنید . دستبند دکاموند در رنگ های متنوع و زیبایی ارائه می شود و مناسب جهت استفاده خانم ها و آقایان برای مقابله با بیماری های ویروسی نظیر کرونا ، آنفولانزا ، سرماخوردگی و ... در شرایط مختلف می باشد .

 

 

خرید اسپری محلول الکل پاش دستی مچی دستبندی بندی همه کاره 2020

 


مخزن ضد عفونی کننده همراه

بند همراه کالا با عبور از شیار محفظه به صورت کامل آن را در بر می گیرد و در نهایت دو طرف بند نیز با استفاده از یک قفل کمربندی به یکدیگر متصل می شوند . نوع قفل و بند استفاده شده در آن قابلیت تنظیم سایز متناسب با نیاز و ابعاد مورد نظر را فراهم نموده .


 وجود بند و قفل برای مخزن ضد عفونی کننده همراه ، به دلیل ایجاد امکان حمل و جابه جایی به ساده ترین شکل ممکن است ، به عبارت دیگر با استفاده از این قابلیت شما می توانید همواره اسپری ضد عفونی کننده را بدون اینکه مزاحمتی برایتان ایجاد کند را به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید . اسپری سلامت دکاموند قابل نصب بر روی مچ دست همانند یک ساعت مچی ، روی کمربند ، بند کیف ، فرمان خودرو و ... می باشد تا به راحتی در دسترس قرار گیرد .


 کافیست درب مخزن را باز کنید و محلول را پس از لمس سطوح یا وسایل مختلف ضد عفونی نمایید تا علاوه بر حفظ بهداشت فردی ، بدن خود را در برابر آلودگی های محیطی و بیماری های ویروسی محافظت نمایید . دستبند ضد عفونی دکاموند را در محیط های کاری ، آموزشی ، ورزشی ، هنگام خرید و ... به همراه داشته باشید تا همواره بتوانید دست های خود را ضد عفونی کنید . مراقب سلامتی خود و اطرافیانتان باشید .

 

 

خرید اسپری محلول الکل پاش دستی مچی دستبندی بندی همه کاره 2020



اسپری محلول پاش مچی

مخزن ضد عفونی کننده دکاموند ، محصولی با طراحی نوین ، ظاهری ساده و عملکردی بسیار کاربردی است . این محصول شامل محفظه ای از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد که ظرفیتی معادل 35 سی سی دارد . ابعاد و حجم مناسب اسپری ضد عفونی همراه قابلیت حمل و جابه جایی آسان آن را به سادگی برای افراد مختلف از کودکان تا کهن سالان را فراهم می آورد . خروجی محفظه مجهز به اسپری با درپوش محافظ می باشد که امکان استفاده آسان از محلول در موقع نیاز را فراهم می آورد . کافیست درب محافظ را باز کنید و محلول داخل مخزن را بر روی دست های خود اسپری نمایید . بر روی بدنه  اسپری الکل دکاموند دو شیار وجود دارد که امکان عبور دو سوی بند همراهش از میان مخزن را به وجود آورده اند.



ویژگی های اسپری محلول پاش مچی :

طراحی نوین ، ساده و کارآمد

ابعاد محفظه : 8.5cm * 4.8cm * 2cm

طول بند به همراه قفل : 28cm

ظرفیت : 35 سی سی

مجهز به بند با قابلیت تنظیم سایز

همراه با قفل کمربندی آسان بازشو

مجهز به خروجی اسپری همراه با درب محافظ

ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا (رنگ موجود طوسی)

سبک و کم حجم (حمل و جابه جایی آسان)

مناسب جهت محافظت بدن در برابر آلودگی های محیطی

قابلیت نصب بر روی مچ دست ، فرمان خودرو ، کمربند ، بند کیف و ...

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان از کوکان تا کهنسالان

امکان شارژ مداوم محلول داخل مخزن

ابزاری کاربردی جهت مقابله با ویروس های مسری نظیر کرونا ، آنفولانزا ، سرماخوردگی و ...

قابل استفاده در محیط های کاری ، آموزشی ، ورزشی ، هنگام خرید و ...



قیمت : 30000 تومان